Gyakori kérdések

1. Megtarthatom a már meglévő hívószámom?

Igen, bármelyik szolgáltatótól áthordozható díjmentesen a hívószámod.

2. Ki a hívószám tulajdonosa a szerződéskötés után?

Minden ügyfél a saját nevén szerződik a szolgáltatóval, így teljes körű tulajdonosa a hívószámának.

3. Kitől kapom a számlát?

Minden ügyfél a szolgáltatótól kapja meg a számláit.

4. Tudok kedvezményesen készüléket vásárolni?

Igen, akár részletre is!

5. Mennyi hűségidőt vállal az ügyfél a szerződés aláírásakor?

A tarifa hűség 1 év, készülék vásárlása esetén 2 év.

6. Ki tud csatlakozni?

Magánszemélyek, akinek nincs 30 napnál régebbi lejárt számlatartozása, nincs tarifahűsége, készülékhűsége, valamint akinek a saját nevén van a hívószáma.