1. Megtarthatom a már meglévő hívószámom?
Igen, bármelyik szolgáltatótól áthordozható díjmentesen a hívószámod.
2. Ki a hívószám tulajdonosa a szerződéskötés után?
Minden ügyfél a saját nevén szerződik a szolgáltatóval, így teljes körű tulajdonosa a hívószámának.
3. Kitől kapom a számlát?
Minden ügyfél a szolgáltatótól kapja meg a számláit.
4. Tudok kedvezményesen készüléket vásárolni?
Igen, akár részletre is!
5. Mennyi hűségidőt vállal az ügyfél a szerződés aláírásakor?
A tarifa hűség 1 év, készülék vásárlása esetén 2 év.
6. Ki tud csatlakozni?
Magánszemélyek, akinek nincs 30 napnál régebbi lejárt számlatartozása, nincs tarifahűsége, készülékhűsége, valamint akinek a saját nevén van a hívószáma.